first day of my life

duktig.

Kategori: livet

nu är mitt rum rent och fint. och sängen är nybäddad, det är det bästa som finns :P kommer jag sova som en prinsessa inatt minsann. satt upp några av martinas teckningar också, oj vad fina dom är, hon borde bli konstnär när hon blir stor... Mm.. jag skulle också vilja kunna rita och måla.. så dumt.


haha det glömde jag berätta igår... fick ett brev från polisen "vad har jag nu gjort", tänkte jag, så jag öppnande det med lite ångest i kroppen, och där stod det att jag hade en cykel att hämta ut som jag rapporterats som stulen och som nu hittats.. Jag ljuger inte om jag säger att den blev stulen för minst 2 år sen iallafall.. haha, så nu har jag en röd/vit cresent som står och väntar på mig.. alltid bra med en cykel iofs.. men att det skulle ta två år för dom att hitta den var ju lite roligt... konstiga saker händer..

nu ska jag åka och rida., sen hem och vila en stund innan jag fortsätter plugga.. himla trött idag...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: