first day of my life

det blir bättre framåt dagen..

Kategori: livet


haha det är roligt när folk tar åt sig :D
seg kväll och jag höll på att frysa ihjäl i stallet.. det är veeeerkligen kallt som tusan.

ska lägga mig och sova nu i mitt kalla rum, skulle vilja ha en mys jämte mig.. men man kan inte få allt minsann.  Jag sover rätt bra själv oxå, då får jag ju hela sängen för mig själv, om inte oskar ockuperar halva iofs.. hihi, min lilla lurvboll. Och idag fyllde tessa 11 år minsann, fattar inte att det var så länge sen som hon var en liten hårig kattunge.. men hon åldras med stil iallafall, hihi ;D

prata med empan lite först innan jag kryper ner. imorgon är det torsdag, långtur i skogen tror jag.. och en tripp in till linköping också, om jag orkar följa med!.. vi får se.. pluggplugg har jag oxå att göra..

fuck, det känns jobbigt.. men jag måste ju vara ärlig, det går ju inte annars.. hoppas allt blir bra, för jag känner mig väldigt dum, vet inte om jag gett fel signaler eller så.. hmm..

gooodnatt, sov så gott.
imorgon är det vantshoppning ialalfall =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: