first day of my life

dagen..

Kategori: livet


jag har inte hunnit göra alls nånting idag förrutom att korrukturläsa mina uppsatser och skriva ut dom... satt säkert över 2 timmar med det, så det tog lite tid. Hämtade martina i stan, sen hem och kokade lite gröt, dagens första mål kl 15.00.. smart jobbat, inte konstigt jag har ont i magen jämt.

Nu ska jag snart sätta mig med geografin... gäsp... prov på fredag,men det ska säkert gå bra, bara lite trött såhär precis efter maten nu.

Träffade robban o jossy i skolan, kanske blir det utgång på fredag? får snacka m T också, se vad han har för planer... lördagen känns sådär att gå ut, det är ju helg innan löning och allt. och dessutom är min plånbok tomtom så vet inte ens om jag har råd att leva snart. hihi. tur man bor hemma iallafall så man har mat på bordet och varmvatten i kranen =P

nepp, nu ska jag skriva mitt långa mejl till Lii. hihi, mycket som hänt sen hon åkte, haha.

pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: