first day of my life

bok.

Kategori: livet


ligger och läser, o.s.a av denice rudberg.. den är ganska så bra :D
varit och lånat några böcker från bibblan oxå, så nu har jag iallafall lite tidsfördriv..
fan jag blir så trött när jag ligger och läser bara, vill bara sooova. haha.. undrar om det finns någon som är lika trött som jag, tveksam.

ska hoppa i badkaret nu, ta det lugnt en liten stund. amos lee i ipoden och tända ljus.

man vill bara att någon/något ska överraska en så att dagarna blir mer spännande. men det känns som om alla dagar bara flyter ihop mer och mer... det är ju hemskt egentligen.. man ska ju ta tillvara på all tid som man får, livet är skörare än man tror. därför jag alltid tror på att vara ärlig och berätta hur man känner till sina vänner och familj runt sig. imorgon kanske inte finns, och då är chansen förbi.
"fånga dagen"

godkväll.
imorgon är det tisdag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: