first day of my life

är stallet tomt ?

Kategori: livet

man saknar inte hästarna förrens stallet är tomt, eller hur den nu går... det är så sant.. man kan inte uppskatta nog de människor som finns runt en, för en vacker dag är dom borta och försvunna. Jag uppskattar sommaren som fan, just för jag vet att jag inte kommer få uppleva den gemenskapen på länge, kanske inte förren nästa sommar till och med.. och det är okej, för minnen håller humöret uppe när allt känns piss, då tänker man på någon av alla bra halmstaddagar, eller någon rolig dag i varamon, och sen är man glad igen.

man uppskattar inte familjen och sina närmsta vänner som man borde, för dom är så lättillgängliga alltid, och är man sur en dag får dom ta all skit.. har lite dåligt samvete för att jag varit på dåligt humör idag, för jag har skrikit på martina, och även om hon är jobbigt jävligt ofta, så är jag nog minst lika jobbig jag.. det är en ond cirkel det där. jag ska skriva ett sms och be om ursäkt. så får det bli. man ska inte vara långsökt.såna människor är det värsta jag vet.

en timme till idol, jag ska lägga mig i badet en stund, jag är lite frusen. sätta på min myslista m ipoden och slumra till sen.
återkommer senare.

måste till systemet imorgon, får inte glömma det. vinvin.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: