first day of my life

tvetydigt..

Kategori: livet


signalerna är tvetydiga, och jag vet inte riktigt vad jag ska tro och känna. Mmm..

jag har akut kli på min högra armbåge, kanske har Landola smittat mig med sina utslag, det är frågan det, stackars Landola, helt prickig på rumpan. Så nu ska jag strax åka och köpa medecin att tvätta henne med för 600:-. hutlösa priser för 3 dl grej. menmen, allt för henne såklart :D hon kan ju inte se ut som en prickekorn hela livet ju, hihi..

dagen har varit intetsägande..
eller jag hittade lite fina presenter på stan. en brun väska till mig, och en present till T.. jag är nöjd med köpet, tror det blir bra =P hihi. gud vad jag älskar att köpa saker att ge bort, det är nästan bättre än att få, men bara nästan.

suttit och kört mamma till vadstena nu, hon skulle på någonting m. jobbet.. inte alls kul, bara masa fartkameror överallt. men vi kom på att de antaligen inte kan sätta dit en när det är mörkt eftersom de inte får någon bild på ansiktet då ju... eller hur fungerar det??...

ledsen fortfarande, eller inte ledsen, mest nedstämd och sorgsen.. om nu det är något bättre.
jag ska roa mig med att göra en kladdkaka till mig och martina, det var länge sen vi gjorde nu, mums. ju kladdigare desto godare!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: