first day of my life

tredje advent

Kategori: livet

Nu är det tredje advent, och om en vecka är det julafton. det ska bli mysigt. :D

Har en deppdag idag, vet inte ens riktigt varför men ni vet hur man blir ibland, allt bara blir snurrigt och man tänker massa dumt. Men det känns iallafall lite bättre nu när jag fått prata lite, och så kanske han kommer hem redan på tisdag =) hoppas, saknar!
Imorgon ska jag köpa julklappar, och titta efter lite till mig själv oxå tills jag ska flytta. behöver några tavlor. och en miljon andra saker. men det får vi ta på Ikea när jag väl kommit ner, hihi, mormors 8000:- som jag fått kommer nog gå åt fort som tusan, mycket som ska handlas.

martina och jag ska nog äta på burger king ikväll, man måste ju inviga den nya restaurangen, se om det är något att ha. inredningen ska tydligen vara speciell stod det i tidningen, vi får väl se.

nu ska jag och min fyrbenta bundsförvant ut i skogen och mysa en stund, det ska bli skönt, få lite frisk luft.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: