first day of my life

torsdagslista

Kategori: livet

1. var bor du?¨
motala town
2. ålder:
på mitt 22a år efter nyår. en het tös i sina bästa år alltså =P
3. är du kräsen?
Mm, det är jag, bara det bästa är gott nog ju.
4. fobier?
nja, inga speciella.. kan inte ha fötterna utanför kanter, är det en fobi ?
5. föredrar du ärlighet?
vet inte, inte om man mår bättre av att inte veta.. fast ärlighet varar alltid längst iofs..
6. säker eller osäker?
självförtroende är sexigt.
7. skulle du kunna förlåta otrohet?
nop. det tror jag verkligen inte... värsta man kan göra mot någon man älskar.
8. är stora bröst viktigt?
det tycker jag väl inte, men frågar ni killar så är ju svaret annorlunda. annars vore ju silikonbröst onödigt.
9. värsta känslan?
ångest, och total saknad... det gör liksom fysiskt ont ju.. slå i tån i soffbenet gör ju sjukt ont oxå.
10. om du gör dig säker på att klara av alla problem som kan uppstå med en uppgift du håller på med, går allt vägen då?
ibland för det det, ibland inte :D men om jag ger mig faan på det så brukar det går bra. oftast.
11. är nakenhet fint?
Mm, det klart ;) kläder är överskattat.
12. vad är sötast med människor?
underbara människor har en underbar personlighet och en speciell charm.
13. köper du rosor på alla hjärtans dag?
hihi, ja det klart :D jag är en kärlekssucker.
14. har du någonsin knarkat?
skulle aldrig få för mig, why ?!..
15. är du ofta på msn?
hihi det har väl hänt =P
16. är du romantisk?
det tror jag, jag hoppas det. jo men det är jag nog.
17. saknar du någon just nu?
yup, som tusan :( kom heeem.
18. är du nöjd med ditt liv än så länge?
ja det är jag verkligen, förrutom mina dumma betyg som gjorde att jag varit kvar i motala ett år för mkt..
19. har du gjort något du ångrar det här året?
tveksamt, gjorde någonting i januari jag ångrade länge, men när jag ser tillbaka på det så ångrar jag det inte, hade det inte hänt hade jag ju inte haft en sån underbar sommar... allt händer av en mening..
20. vad var det för något?
jag gjorde slut m. min förra pojkvän.
21. är du spontan?
ja det är jag.. oftast, det fungerar ju inte i alla lägen heller..
22.. plågade du små söta djur som katter, sälar och marsvin före 15 års
ålder?

räknas maneter då? haha jag o pillan på kornö, vi har manetmördare, stackars. men shit vad kul vi hade :D
23. ser du spöken både lite här och där?
nej, och vill aldrig se någon heller. livrädd.
24. tycker du att alla andra är rätt puckade och att du själv är fantastisk?
haha, neeh det kan jag väl inte påstå. men det finns idioter överallt runt omkring en ju.
25. vem är snyggast i världen?
det ändras från dag till dag. hihi
26. kan en tjej ha killkompisar och tvärtom?
ja då, det går väl. men det kan vara känsligt oxå, det beror helt på..
27. föredrar du att vara singel?
neeh, inte direkt.. längtar efter tvåsamhet, det är mysigt.
28. hur många gånger har du varit otrogen?
aldrig varit..
29. hur vill du att din partner ska vara?
söt, rolig, underbar, charmig, busig, ha mål i livet...
30. vad lyssnar du mest på just nu?
amos lee, och all american rejects
31. tre saker du vill ha i ett förhållande:
trygghet, roligt, och en massa sex, haha. ärlighet och att kunna lita på varandra.
32. jag älskar dig eller jag tycker om dig?
jag älskar dig används för lätt, det är starka ord.
33. vem fick du senast sms ifrån?
erik
34. har du bra gener?
hihi, mina båda syskon är skitsmarta men jag fick inget av det.
35. är det taskigt att inte låta barnen äta kött om föräldrarna är
vegetarianer?
hmm, det måste jag nog tänka på lite, eftersom jag själv är veg. dem borde nog få bestämma själva tror jag.
36. sms eller msn-mess?
msn-mess
37. hur många har du varit olyckligt kär i?
hihi, det har väl varit ett par under åren :D
38. hur många har varit olyckligt kär i dig?
inte en aning.. ingen får vi hoppas. det är ju hemskt.
39. vem är den vackraste människan du vet?
finns många vackra människor, alla mina vänner och min familj.
40. vilken bok har du läst flest gånger?
stjärnor utan svindel, sååå bra.
41. vilken dagbok återvänder du alltid till?
bloggen, här kan man skriva jämt ju.
42. vad ska man göra för att ett förhållande ska fungera?
prata med varandra, hela tiden.. inte gå och irritera sig på saker..
43. vad vill du att man ska tycka om dig för?
dem ska tycka om joanna, det räcker.
44. stavar du alltid rätt på internet?
ehh, nej, det tror jag inte
45. uttryck du missbrukar:
typ, och liksom.. typiskt östergötland
46. vad vill du helst göra inatt:
hihi, sova gott :D
47. sover du på mage eller på rygg?
på mage oftast tror jag.. vrider och vänder mig..
48. vad drömmer du mest om?
massa karlar jämt.. drömmer väldigt verklighetstroget, otäckt..
49. inga fler frågor. är det här slutet?
thank you and goodbye.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: