first day of my life

tjoflöjt

Kategori: livet


goddag.. en spännande natt minst sagt. somnade efter att mammas väckarklocka ringt imorse någongång, vid 06:10 typ.. hörde 2 snoozningar och sen däckade jag nog... måste bli ändring på det här, vänt på dygnet totalt.. irriterande. han se många givande tv-prgram inatt, haha.. ellen degeneres var sist ut vid 05:15... jag är konstig!

varit i stallet nu ridit i blåsten, brr, ska till stan strax och möta upp mamma o martina, gå till frisören och be henne ge mig någon mirakelkur för håret, det är så torrt.. sen ska vi till maxi och handla på oss maaaat.
-mums-

jag är tröööött. kommer somna gott inatt, hoppas jag. gälller bara att hålla sig vaken hela dagen nu och INTE slänga sig i soffan, hihi då somnar jag nog som en stock..

6 dagar kvar, sen vet jag. nervös och förväntansfull. och livrädd, tänk om jag inte kommer in.. usch.

prison break m adam o tilda ikväll, mys!! fast adam är sjuk och jag vill inte bli smittad lagom till att jag ska åka bort. jag får hålla mig på lååångt avstånd, hihi.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: