first day of my life

tanke

Kategori: livet


nu har jag sovit, en massa. Skulle nog kunna sova ett par timmar till, jag känner mig helt färdig. Vaknade av telefonen -morr-. Inte alls kul att vara sjuk, man känner sig bara så trött hela tiden, som om man aldrig riktigt vaknar till. Menmen, det går nog över snart, man ska inte klaga på struntsaker.

legat och tänkt, och jag vet verkligen inte hur jag ska göra imorgon.
Helst av allt vill jag bara teleportera mig till Hstd, men att sitta ensam och åka 30 mil, jag vet inte, och det blir ju himla dyrt oxå. Men om jag är kvar här hemma kommer jag vara ledsen över att jag inte är där ju. Ingenting kommer bli bra. hmm.

nu ska jag ta en ipren, lägga mig i sängen och sen åka till stallet vid 3 och fodra, sen rida och fixa, och så kvällsfodringen vid 7.

för övrigt regnar det som tusan, vad är det som håller på att hända med världen, en lång evig höst har det varit, kommer vintern komma och förskjuta vår och sommar för oss, då blir jag fan förbannad.
kom nu snö!

Kommentarer

  • Madeleine säger:

    Nej, jag är visst inte det, men vi fixar det här, eller hur? ;) Ha ett så bra nyår du kan nu och ta hand om dig! Puss&Kram

    2006-12-30 | 16:12:43
    Bloggadress: http://maddies.blogg.se

Kommentera inlägget här: