first day of my life

tablett

Kategori: livet

mamma gav mig en tablett mot mina kli på magen och armarna, och tydligen blev man skittrött av dem, så nu sitter jag här och gäspar som tusan. ska gå och lägga mig i min nybäddade säng strax. titta på 45 minuter.

på något sätt är det ändå mysigt att prata i telefon, iallafall när man vet att man snart får träffas.. det är så mycket man kan prata om, lära känna varandra och se nya sidor.. det gör mig glad, DU gör mig glad :D

ska göra mig ett glas varm o'boy =)

godnatt alla vackra.
puss

Kommentarer

  • Lisa säger:

    åh, tack! kramar är underbara! ja, vi lär ses om några veckor, då får vi erövra kåren tillsammans.

    God jul gumman!
    kramar

    2006-12-20 | 11:04:53
    Bloggadress: http://lisahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: