first day of my life

söndagslista

Kategori: livet

1. Vad lyssnar du på just nu?
Keith Urban- Tonight I wanna cry

2. Namn?
Joanna Gullberg

3. Smeknamn?
jojan, joi.. gullan

4. Piercings?
hål i öronen om det räknas

5. Ögonfärg?
blåaa

6. Födelseplats?
Motala Lasarett

7. Favoritmat?
currygrytor och thai-mat

8. Någonsin varit I Kalifornien?
noop, men jag åker gärna dit någongång.

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
hihi, njaa, det har jag faktiskt inte, tråkigt av mig.

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
Yup, det har väl hänt, haha

11. Vart med i en bilolycka?
Hmm, neeh det har jag inte, -ta i trä-

12. Krutonger eller Bacon Bitar?
äter ju inte kött så det får bli krutonger

13. Favoritdag på veckan?
hmm, lördagar är bra dagar oftast :D söndagar är sköna med.

14. Favoritmöbel i hemmet?
min säng är himla skön, och soffan i vardagsrummet

16. Favoritsport att titta på?
hästhoppning såklart. och fotboll när sverige spelar.

17. Favoritdryck?
mjölk, juice och cola light.

18. Favoritglass?
hmm, vanilj m. chokladbitar i

19. Kändis du är lik?

hmm, en tant på medevi sa att jag var lik prinsessan Madeleine en gång, annars har jag ingen aning :D

20. Snabbmatsrestaurang?
Max, godaste fiskbrugaren, mumma

21. Vilken färg har din sovrumstapet?
naturvit och en brun fondvägg

22. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
jag klarade det första gången såklart.

23. Vem fick du ditt senaste e-mail ifrån?
det var hfab, mycket intressant, haha

24. På vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
hihi köpa upp hela H&M kanske :D

25. Vad gör du oftast när du är uttråkad?
skriver såna här listor eller åker till stallet.

26. När går du och lägger dig?
kanske vid 01 eller sådär, beror ju på hur trött jag är

27. Favorit alkoholbaserad dryck?
hmm, xider är det enda jag kan dricka mycket av =)

28. Vilken var den senaste spelningen du har varit på?
hmm, när mats spelade inne i vadstena, det räknas väl ?!

29. TV-program?
one tree hill är en favorit.

30. Senaste person du gick ut och åt middag med?
hmm, det vet jag inte. erik o mats i tisdag förresten.. lunch.. laxpastasallad, hihi

31. Ford eller Chevrolet?
ingen bilfantast så jag har ingen aning, den dyraste :D

32. Det första du lägger märke till hos det motsatta könet?
helheten tror jag, klädstilen..

33. Vilken är din favoritfärg?
har många, rosa, vitt, brun, svart..

34. Sjö, hav eller flod?
jag tycker om alla slags vattentyper, hihi

35. Hur många tatueringar har du?
ingen alls, men jag skulle vilja ha!

36. Hemlig talang?
jag är inte så bra på någonting särskilt. skriva kanske..

37. Förhållande eller one-night stands?
jag är förhållande-typen :D tycker om att ha någon nära mig.

38. Katter eller hundar.
eftersom jag har 5 katter så får det väl bli det =)

39. Skola eller praktik?
praktik, fast skola kan vara roligt oxå, ibland, inte ofta dock :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: