first day of my life

rykten

Kategori: livet


analyserar saker till döds, aldrig skulle väl jag =P hehe. oftast skojar jag ju bara.. det är ju en sådan som jag är, en skojare. hihi, eller nåt.

och för övrigt har jag faktiskt aldrig sagt eller påstått att vi är tillsammans, så alla vet det nu. det var nog bara ett missförstånd. förhoppningsvis. du är ju bara mitt bootycall :D

magen har börjat göra ont, har det att göra med Burger Kings fiskburgare kanske?
löpsedel i Motala Tidning tisdag :
"ung kvinna matförgiftad på nyöppnade Burger King. Tvingas slå igen"
det vore väl coolt.
fast dem bjöd ju på plusmeny och allt idag, inte dåligt. tack.

"and the rest is silence"

hihi, smekmånad på skogsborg, det vore någonting. titta ut mot sandön och njuta, haha, bättre kan vi nog :D jag drar till mauritsius. sköööönt.

borde sova, men så är det ju många andra saker jag borde oxå.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: