first day of my life

överskattat

Kategori: livet


Mm det är det minsann. det har jag kommit fram till nu.
och det är mycket som är frågetecken, men orkar jag ens ??

ska strax iväg till stallet igen, var bara tvungen att åka hem och äta, magen gnällde så pass.
 fodra alla 33 hästarna kvällsmat, och sen hem och hopp i duschen.
Vi ska nog iväg och titta på fotboll en stund i sporthallen sen, vet inte hur länge det håller på idag iofs.. men några matcher hinns nog med, roligt att träffa lite gamla ansikten och sådär iallafall.

skriver flytta hemifrån-lista.. himla massa småsaker jag måste köpa. det får bli ikea i veckan när tommie varit och tittat hur lägenheten ser ut. En fin rosa diskborste har jag ju iallafall som jag fått av emsan i julkapp, hihi, hon är bäst :D

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: