first day of my life

ny vecka.

Kategori: livet


nu är en snart måndagkväll och dagen har gått fort. fast först sov jag till 12 :D hihi. hade lite problem med att somna igår, blev att jag låg och tänkte en massa istället. Letat massa lägenheter, hämtat csnblankett och varit i stallet.. mycket mer har jag inte hunnit med idag. tänkt på T några gånger oxå, hihi =P 
ikväll blir det kanske fest, kanske film m. adam eller kanske hemmakväll. inte riktigt bestämt mig än.. först ska jag iallafall duscha, jag luktar landola.

ohh vad skönt det vore om lägenhetsgrejen kunde ordna sig.. fast det är väl för mycket begärt.. men man vill ju liksom kunna flytta och ha det precis som man själv vill, inte känna att en själv och ens saker är i vägen liksom.. men det ordnar sig ju alltid. har satt pappa och adam på mission, dem får fixa :D hihi. jag håller koll på datorn.

ohh det känns så skönt att veta att man har någonting nytt framför sig... ni fattar inte, som jag längtat efter att komma härifrån!!

nepp, nu ska jag fylla i blanketten så jag får pengar :D
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: