first day of my life

natten

Kategori: livet


här sitter jag och gäspar som en tok.. väntar på att min syster ska ringa o. bli hämtad. Lussevakafest ikväll på magget tydligen, man får ju ställa upp o. vara chafför, snart är det slut med den lyxen för henne, hehe :D

tittat på film, "She's the man", den var riktigt bra faktiskt, occh karln var snygg, precis som det ska vara när man tittar på film i sin ensamhet, hihi!! åkte till maxi och köpte mig lite godis och sådär oxå, passade bra idag. en steg närmare godisnarkoman, mums så gott. och varje gång hittar man en ny favorit, det är mycket märkligt det där. hittade en brun platta att ha mina ljus på oxå, så nu är det jättefint i mitt rum.

saknat honom massa idag, känts helt tomt och konstigt =/.. blää... dumt som tusan, vill ha dig nära igen.

imorgon kommer emsan hem, inte träffat henne på mååånga dagar nu, ska vi ta en fika och mysa, snacka om livet och sånt där ni vet =) faan vad jag kommer sakna henne i vår, det kommer bli tooomt. tur det finns telefon och att vägen hem inte är så lång. min älskling..

nehee, vad ska jag nu hitta på?... ladda hem ett O.C-avsnitt kanske, om det kommit något nytt..

puss och godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: