first day of my life

måndagen

Kategori: livet


vaknade vid 11.30 eller nåt när emsan ringde och väckte mig. hade inte somnat förren vid 6 på morgonen, som vanligt så jag var trött som tusan.. pratade med T innan jag skulle somna igår och efter det blev jag helt uppe i varv.. usch så jag låg där och var svintrött och vred och vände på mig, men det gick bara inte att somna.. jag behöver hjälp, hihi.
en borste genom håret och lite mascara, sen åkte jag upp till stan, träffade ems o martina, tog en hugofika, hihi, det var faktiskt ett bra tag sen. snackade lite skit och sen åkte jag hem igen.

varit i stallet nu, mysigt som vanligt, blåste lite kallt bara.
ska ringa adam strax, se hur karln mår, kanske en filmkväll?..om han inte är sjuk.
fast först ska jag äta gröt och så måste jag åka och sola oxå minsann.

hej hopp...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: