first day of my life

lägenhet.

Kategori: livet


ohh nu har jag fått en lägenhet :D
vad allt ordnar sig bra, det är ödet, hihi.
det är väl inte skönhet till lägenhet, och köket har gula! luckor,haha, övriga kommentarer är nog överflödiga. men fa fan, det går ju alltid att flytta ut om man hittar någonting bättre, men det här är ju jättebra just nu, slipper tompan trängas med alla mina saker -phuw-, jag är faktiskt lättad hur dumt det än låter. Hur mycket jag än tycker om honom är det katastrof att bo tillsammans på en sån liten yta.
De andra som bott där innan hade blivit utkastade för deras pojkvänner hade flyttat in, haha, och det är nog ingen risk. får bli mitt eget lilla myshem.
ohh vad jag ska göra det fint =) nu längtar jag massor.
Den var tydligen möblerad men pappa fixar och tar med de sakerna hem, jag vill ha min egen säng och sådär ju. det är viktigt, så det känns som hemma liksom.

-glad-  107588-29

nu ska jag åka och köpa mat åt mig o. mamma.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: