first day of my life

komplimanger..

Kategori: livet


varför har killar så himla svårt att ge ärliga, snälla och fina komplimanger till oss tjejer ?
jag öser ut snälla ord om människor titt som tätt, för jag vet hur glad man blir utan dem!...
Tjejer i allmänhet har nog lättare att ge komplimanger än vad killar har, det är lite konstigt egentligen,och man ska ju inte dra alla killar över en kant. varför skulle det vara någon skillnad,kanske är killar mer rädda för att vi bara ska ta det som om de vill ligga med oss ? och kanske är det så oxå.. hihi

En snäll kille gav mig massa fina komplimanger idag, och han frågade sen om jag inte var van vid att folk sa snälla saker om mig,och det är jag verkligen inte. Jag har alltid varit en såndär som stått i bakgrunden av folk, inte tagit så mycket plats och inte hörts så mycket.. det är ju hemskt egentligen.

mer komplimanger killar, skärpning :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: