first day of my life

kläder.

Kategori: livet


alltid denna ångest när man ska gå ut, I-landsproblem, jag vet =/.. Kläder kastas hit och dit, på och av med olika jeans och linnen till tusen, pust.
Nu blev det iallafall bestämt att jag ska ha en svart klänning på mig och mina bruna stövlar till, lite guldsmycken och lockat hår. Korsetten var lite kort och jag tycker inte om att visa magen.. får köpa ett par lite högre jeans till ändamålet!
Jag tror att det får bli den till nyår istället, blir lite festligare.

Fortfarande noll koll på förfest och emsan har inte ringt än, hihi, hon är nog fast i örebro. Men klockan är ju bara barnet, och det ordnar säkert till sig, hihi.

nu ska jag äta middag, och sen hoppa in i duschen håret lär nog ta ett tag, men det är mest roligt.

ha en toppenkväll, det ska jag :D

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: