first day of my life

jag blir tokig.

Kategori: livet


det är ju inte så att det blir lättare att sova när samtalen blir sådär. intetsägande liksom.
ohh..prat om regn och hjärntumörer, man blir lätt trött på det efter ett tag, när det aldrig går framåt. 
Det är tråkigt, men det är väl bara så vissa människor är... och jag som behöver verkligen tycker om att gräva i folks hjärnor, prata om allt man tänker och känner, alltid, hur ska man annars lära känna varandra? det är en dum taktik att bara prata allmänt hela tiden.. fast det är ju enklaste sättet att hålla någon på avstånd såklart.. kanske är det så det ska vara.. inte vet jag, och jag vågar knappt fråga heller..

kl är 00:15 och jag är pigg... har ju varit uppe sen 8 så jag borde vara tröttare... menmen, får sätta på en film och krypa ner under täcket så blir jag nog sömnig.

ska fortsätta skriva på min lista oxå,
och imorgon ska jag köpa julkort och fixa internetdosa så jag kan ha koll på mina pengar från datorn.. låter mycket enklare...

åhh jag blir arg.
pusskram o. godnatt

Kommentarer

  • Sara säger:

    Heter du Gullberg i efternamn? Det gör ju jag också!:D Va festligt...eller nått ^^

    2006-12-15 | 00:30:46
    Bloggadress: http://nooby.blogg.se

Kommentera inlägget här: