first day of my life

i chock

Kategori: livet


haha jag kom in :D så nu blir det pedagogik 20 poäng i Halmstad i vår.. shiit..
jag är glad och nervös på samma gång. ska jag verkligen våga =) hihi, klart att jag gör.
Men jag har lite panik över boendet. tur man har en pappa som känner halva sverige, ska ringa honom såfort jag vaknar imorgon så får vi se.!

gud, jag kom in. *lycklig*

ja ni, nu kan jag nog sova gott om nätterna iallafall. slippa tänka så mycket.

helt uppe i varv, och mamma har separationsångest redan, haha.stackars mamsen.

godnatt

Kommentarer

  • Empan säger:

    Grattis stumpa!! vad roligt =)
    men guuuud vad jag kommer att sakna dej.
    ses snart hoppas ja!

    pussar till världens bästa!

    2006-12-12 | 11:16:52
  • Lisa Hstad säger:

    Grattis!

    2006-12-13 | 23:07:31
    Bloggadress: http://lisahanna.blogg.se

Kommentera inlägget här: