first day of my life

herrejävlar..

Kategori: livet


länge sen som jag var såhär dålig. ojojoj. har spenderat majoriteten av dagen under täcket i sängen, druckit 40 glas saft och önskat till gud att sluta må illa :D... var hos mormor en stund, dock ej långvarit eftersom jag inte var så social och ville bara sova.
nu har jag duschat och druckit 1l mjölk, hihi. så nu mår jag lite bättre igen.
förstår inte hur jag kunde bli så full, drack ju inte ens en hel flska vin och inget därinne.. mkt märkligt.
blev jag kanske drogad ;P oups.

ska fixa till mig lite, och sen ska jag iväg och mysa m emmy o bjelling som kommit hem från Thailand idag. så nu blir det stora utfrågningen, hihi. ska bli skönt att se henne, saknats!!

halmstad på torsdag. ohh låt veckan gå fortfort :D

tjingtjong

Kommentarer


Kommentera inlägget här: