first day of my life

hemma igen.

Kategori: livet


sådär ja, då var man hemma efter några intensiva dygn med släkten... det är inte annat än att man uppskattar tystnaden nu, hihi :D.
varit i stallet och ridit och pussat på henne massa, jag tror hon hade saknat mig litegrann.
kvällen blir nog väldigt lugn, ska iväg och hyra en film och så hoppas jag på sällskap om en stund oxå av tompan, mysa lite.

Imorgon när min bror kommit från växjö han oxå är det julklappsöppning för oss oxå. klapparna ligger under  granen och väntar på att få en ägare :D fast först ska jag åka och byta en av Ts julkapppar, jag har ångrat mig och ska ge honom en annan sak istället, så får det bli. man vill ju att det ska bli bra!

nu ska jag blåsa till håret och ta på mig lite, sen skjutsa martina iväg ngnstans, hon ska på fest.

God fortsättning

Kommentarer


Kommentera inlägget här: