first day of my life

hej då-proffs

Kategori: livet


Jag börjar bli duktig på att säga hej då till honom nu. Fast klumpen i magen kom idag oxå, och ligger där nu och gror, även fast jag vet att vi ses om en vecka.
Men det är ju så med kärleken ♥. man vill ju vara nära mest hela tiden.
Dagarna han varit här hemma har varit mysiga till tusen, och det är så roligt att han kommer så bra överrens med familjen, det är ju jätteviktigt.
I magen flyger fjärilarna runt mest hela tiden, och det är en härlig känsla, man mår liksom så bra..!
Tiden går bara alldeles för fort, och nu är det snart dags för mig att packa ihop alla mina saker här hemma och bege mig mot nya äventyr. Känslan är förväntansfullt-kräkfärdig-ångestglädje, av något slag, ni fattar.

Nyårsafton imorgon, och det är ett dåligt tecken att vi inte firar tillsammans... vet inte riktigt hur jag ska göra. Det är ju bara en dum vanlig dag egentligen men det känns ledsamt ändå. Jag har ju ingenstans att ta vägen här hemma heller egentligen... Kunde du inte bara varit kvar några dagar till, hmm..

nu ska jag lägga mig i sängen igen, dra täcket över huvudet, och inte vakna förren jag måste till stallet och rida. kramas :D

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: