first day of my life

hej då 2006

Kategori: livet


sådär. det här blir nog sista inlägget för det här året.

Nu har jag äntligen kommit hem efter massa timmar i stallet. Det har varit mysigt, men ganska så kallt, så nu sitter jag här och fryser. Ska snart hälla upp en varmt bad med bubblor och nya veckorevyn. Njuta en stund. Sen är det dags att göra iordning sig. Ska vara hos Mli vid 7 och ska fodra hela stallet vid halv 7. hihi, hur ska jag hinna? det ordnar sig alltid. Får sminka klart mig och fixa håret och sen sätta på en mössa, har jag bara kläderna att ta på mig sen, det går ju fort.

Nu mår jag lite bättre, och kvällen kommer nog att bli lyckad. det känns bra. önskar bara han vore här också, men så är det inte nu, ingenting att göra åt. Bara 5 dagar tills jag får träffa honom igen, det blir bra!!
Men jag får fira in nya året med gamla vänner och det ska bli roligt :D.
Klockrike är inte fy skam det heller. Det har ju varit lyckat förrut, hihi
Ska prova klänningar nu, se vilken jag ska ha.. hmm.

Gott Slut och Gott Nytt År till er alla.

Vi hörs imorgon, bakis och med nya äventyr pågång.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: