first day of my life

hästar

Kategori: livet


jag och jonas tog våra små pållar på en skrittur i regnet. prat om ditt och datt medan vi blev dyngsura.
Fast det var mysigt regn då, men nu ösregnar det utanför och jag ska ta på min mysbyxorna och krypa ner i soffan och titta på vår enorma tv, inte göra någonting alls, ska bli precis så skönt som det låter, inte tänka på någonting.

ringa adam sen, se om vi ska slappa ikväll kanske. får ju passa på, snart är jag 30mil bort och då blir det lite krångligt med filmkväll, hihi :D

regina spektor-fidelity, dagens låtval.
bra låt när man är lite nere, blir man glad.

slog i huvudet i martinas glas igår och nu har jag en bula som gör jätteont =/, ajaj. så dumt.
skönt att inte vara bakis alls, ibland är det bra att gå hem tidigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: