first day of my life

hälsning från växjö.

Kategori: livet


GOD JUL.
snart dags för läggdags, ljudnivån har varit sjukt hög med 24 personer i samma hus, därav 7st kusinbarn i ålder 1-5, alla tjejer.. gode tid. hihi fast dem är söta som få och man får verkligen leka av sig :D

imorgon ska vi gå på stan, köpa svarta jeans till mig som passar till linnet jag ska ha på annandagsbalen. ska jag vara fin!! sen är det lutfisk vid 14:00 och kalle kl 15 och paketöppning kl 16. och sen ska det supas igen, hihi, släkten är värst =P

min bror är världens underbaraste, så glad att han är här, inte träffat honom sen juni =/ usch och fy, tur det bara blir en timme mellan oss när jag flyttar till halmstad, malmö är precis lagom långt, ska jag åka dit jämt :D hihi. nu får han gott vara hemma några dagar iallafall, det ska bli mysigt.

nepp, nu ska jag fläta håret och säga godnatt.
frukost med alla kl 9:00, gäsp, hur ska jag orka.
och det ska bli ensamt att sova själv inatt, önskar du var här med mig!! ♥

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: