first day of my life

fredag

Kategori: livet

idag är det fredag och jag känner mig sjuk och hängig och ledsen.
familjen åker till Vemdalen om en timme och Tommie åker tillbaka till halmstad imorgon bitti, sen är jag helt ensam här hemma. usch känns inte alls roligt, jag tycker inte om att sova ensam, det är otäckt.

slipper åka ner till halmstad imorgon iallafall, T skulle åka och titta på lägenheten åt mig och ta bilder och nycklarna.
Nyår är fortfarande öppet. kanske blir det videoetts hyrfilmer och en påse chips framför tvn. det känns lite överskattat och inget roligt när jag inte vet vart jag vill iallafall. men vi får se, det kanske ändrar sig under morgondagen.

nu ska jag åka iväg till stallet snart och skritta en sväng i det fina vädret, man får passa på.
sen ska jag krypa under täcket och sova ett tag, himla trött och snorig, blää.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: