first day of my life

fikafikafika :D

Kategori: livet


hihi jag och empan är grymma på hugo-fika. och alltid finns det någonting att prata om, hihi.det är mysigt :D idag var det kallt som tusan,och jag frös om benen i min klänning, brr

fick hem papprena från högskolan nu, och rätt som det var blev jag jättenervös. tänk om ingen tycker om mig och vill säga hej, hur ska det då gå ?!.. fast det blir nog bra, hihi, en släng av panik bara. jag som är så himla rolig, klart alla vill bli vän m. mig =P.

världen är liten ibland. tydligen har Tommie en tjejkompis i sin klass som är kompis med Malin som har häst i samma stall som jag :D. ganska så coolt... eller nåt, hihi. Sverige är verkligen inte så stort.
Jag som missade Malins julkonsert i lördags och allt -dumt-.
för övrigt får det gärna bli onsdag nu..! så det så!

jag är fattig som en kyrkråtta. usch.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: