first day of my life

dagen D

Kategori: livet



Efter 2½ timmes sömn så har man varit uppe och fixat i stallet, hästarna mådde bra, men rätt som det är började det att regna, vilken toppenstart på dagen. jaja, lite regn har ingen dött av. halvt sovande sopade och krattade och gjort jag nyårsfint.
Nu ska jag göra mig lite frukost, sen lägga mig och sova några timmar till innan insläppet vid 1. Blir en sväng i skogen idag tror jag.
Kanske skulle jag fira ikväll hos Landola, hon kommer ju säkert vara rädd vid 12-slaget när alla fyrverkerier sätter igång, vill vara där och ta hand om henne då.

Kändisarna i Hollywood har nog inte NewYears-eveångest och problem med att dem inte vet vart de ska ta vägen. Idag skulle jag vilja vara där :D eller det vill jag alla dagar, men idag mer än vanligt kanske, hihi.

jaja, det är som det är.
ska ringa och väcka honom snart, hihi :D

Glad Nyårsafton.
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: