first day of my life

bloggjäkel..

Kategori: livet


bloggen har varit störd idag, därav att det finns 4 likadana inlägg..menmen sånt är livet.
varit i stallet precis och myst lite, och nu sitter jag här.
ska åka och hälsa på mormor snart, hjälpa till m flytten, hihi, roligt att ha henne så nära.

fest ikväll kanhända, tror jag iallafall, det ordnar sig alltid.
var ju ett tag sen man var på harrys nu, dags att skaka sina lurviga som jossan skulle sagt, hihi.

nu ska jag laga lite mat, kanske vi måste åka o handla, det finns ingen mjölk.. konstigt hus det här!
jaja, inga tillägg..

hjärnan är full av tankar, sjukt hur mycket tid man lägger ner på att tänka, måste sluta upp med det tror jag!
somnade vid 7 imorse, så jag är trött nu.. vill bara ha dem där papprena så jag kan få sluta tänka på det.. 9 dagar kvar, det går fort, hoppas jag!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: