first day of my life

bakisdag

Kategori: livet

Idag är en seg dag. var bakis när jag vaknade men nu har det gått över litegrann iallafall.
kvällen var himla lyckad igår, blev lite segt i slutet bara.
Förfesten var kanon med alla gamla tjejvänner och John, underbara människor man har runt sig.
Iväg till Harrys vid 22, en jävla massa folk och massa prat och hej och hur mår du, himla trevligt men det blev lite segt till slut, hihi.
Vi fick skjuts hem vid 2snåret och somnade gott efter att ha pratat med mamma och martina en stund.

idag känner jag mig lite vilsen och ledsen, så dumt.
och nu måste jag åka ner till Halmstad i helgen iallafall för att titta på min lägenhet och ta nycklarna och betala första hyran, hihi, coolt. kanske jag åker fram och tillbaka på lördagen, eller så kanske tommie kan åka och titta på den åt mig om jag vill vara kvar i stan,hmm. vet inte riktigt hur jag ska göra. måste ju fixa hjälp med landola isåfall och sådär oxå, krångel.

jaja,nu ska jag lägga mig att sova en stund, seg till tusen! Ikväll ska vi nog mysa och gå på bio i linköping hoppas jag.. :D

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: