first day of my life

äntligen..

Kategori: livet

bloggen har varit cp i några dagar, det stööööör. när jag för en gång skull =P, har massa saker i hjärnan som behöver skrivas ut så funkar inte bloggjäveln. Men nu verkar den vara på g igen så nu kan jag irritera er igen med alla mina tankar och depressioner, hihi.

just nu har jag en liten deppsvacka.. vet inte hur allt känns längre. det ska bli såååå kul att börja plugga, det här har jag längtar efter sen jag slutade skolan, och ju mer jag läser om kursen ju mer vill jag börjar. jag tror verkligen det kommer passa mig. mycket filosofier och tankeverksamhet och grubbleri, hihi. precis sådant som jag är bäst på. analys-joanna.
men jag vill inte flytta ner och stå utan lägenhet. det känns hur jobbigt som helst.. =/. vill inte vara ivägen och känna mig dum, och jag vet att det kommer bli precis så. det är ju inte så att han valt att efter 1 månad få en liten ettrig, klädgalen vegetarian med svajande humör som inte är grym på att hålla ordning att ta hand om.. hmm.. det här är verkligen ett problem.. och ju mer jag tänker på det desto jobbigare blir det.

jag vet ju att allt kommer ordna sig men det är ändå jobbigt, bläää.
att vi dessutom måste sälja Landola känns ännu värre, jag kommer inte klara mig utan henne
men nu ska vi inte tänka mer på det.

mamma, jag och martina ska på julklappsjakt snart, lika bra att man får följa med och peka ut det man vill ha själv, annars blir det ju bara fel. men jag ska inte köpa så mycket utan ju mindre jag köper desto mer pengar får jag av mamma att göra av med i Cannes i sommar när vi ska åka dit m familjen Nörgaard. ohh det ska bli så mysigt, leva lyxliv i två veckor och bara skämma bort oss. det behöver vi =)

jag ska köpa julklappar imorgon tror jag, kanske jag skulle ta en tripp till linköping, finns inte så mkt killsaker här i stan ju.. hmm.. det ska ju vara lite annorlunda med, mina tankeknölar får jobba lite..

jag återkommer, nu mysdags.

såg "borat" igår när jag kommit hem, den var ju jätterolig.
Adam och jag såg "bandidas" lite tidigare på kvällen , den var faktiskt riktigt bra.
fick mina mysbyxor oxå, hihi. jättefina var dem. ska önska mig ett par till, ska bara komma på vad det ska stå på rumpan, adams är ju itne det optimala, haha. jag och mathilda som fått såna, bästa vännerna såklart,

tjoop, 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: