first day of my life

annandag

Kategori: livet


snart är det annadagsbal pågång och förfest-bestyren är i full gång. Vet fortfarande inte riktigt vart jag ska ta vägen men det ordnar sig säkert till slut, jag lägger mig inte i :D!
Jag kommer ju bli lite sen iallafall eftersom vi ska öppna klappar och sådär när rickard kommit från växjö... Julen blev lång för oss iår,ganska mysigt. men jag är trött på julmat nu..

Jag är himla partysugen och det ska bli skojskoj att festa med alla gamla töser igen, länge sen. Dricka en flaska vin och snacka skit. sen vid 22 drar vi oss mot harrys för att slippa stå i kö i miljontals år. Köunderhållningen brukar bli lyckad varje år dock, hoppas på det även ikväll.

Igår var det mys och varm brasa m. T och lite senare på kvällen kom Mli och robban så spelade vi lite kort och pratade. Det var mysigt. Hem till mig för att sova sen.
Hade tydligen snott täcket inatt -oups-, hihi, stackarn.
Varit på stan och bytt lite julklapp nu, och så träffade jag på adam så vi gick och åt lunch, räksallad, den var ganska god, men jag fick inget bröd, morr.

Nu ska jag kolla om jag kan ladda hem ngn serie att underhålla mig med under e-middagen.
kanske en film.. hmm.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: