first day of my life

vår dag.

Kategori: livet

image332Iförrgår var vår 11månaders dag♥. Som vi som vanligt glömde helt bort. Illa. Fast vi myser ju varje dag så det gör ju ingenting att man missar en månadsdag. Den 18e januari är det iallafall 1år sen som jag flyttade ner till Halmstad och vi blev offeciellt tillsammans. Känns hur underbart som helst. Nu står vi här med en kisse och en egen lägenhet. Vem hade kunnat tro det för ett år sedan? Inte någon av oss iallafall. Men livet leker och jag är glad.

Imorgon kommer Landola hem, underbara fina Landola. Vi hämtar henne under eftermiddagen så blir en lång dag i bil fram och tillbaka till Enköping. Ska bli fantastiskt att se henne igen, min bäbis. Var inne på sharpman och köpte lite nödvändigheter som hon ska ha, och en hjälm till martina eftersom hennes gamla var trasig.

Nog om det, jag mår bara så toppen just nu och känner mig så lycklig. Det kommer bli en fin jul.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: