first day of my life

taggtråd.

Kategori: livet

Nu har Taggtråd♥ tagit sin plats i våra liv, och även i soffan. Det tog ungefär 1 timme innan han låg däckad i våra knän, sjukt avslappad, han verkar inte tycka det är alls jobbigt att lämna mamsen och syskonen. Han kommer nog trivas här tror jag.

nu vaknade han, sömntutan.

Känner mig lycklig och tillfreds, att ha en katt i huset kommer göra sån stor skillnad.
Lägger nog ut bilder imorgon kanske, om jag orkar. Ska nog till skolan oxå imorgon på introduktion till nästa delkurs, om det går, vill inte lämna honom ensam riktigt än, han är ju bara en bäbis, vår bäbis.

Bäst jag leker med honom lite så han somnar ordentligt sen och inte skriker hela natten.

Annars är livet bra, igår hade vi tentafest först hemma hos Emelie där vi åt tacosaker och godis sen gled vi vidare till Dan en stund, och när de andra gled mot stan så cyklade jag hemåt eftersom Tompas föräldrar var här och hälsade på. Bara en vecka kvar innan det är dags att åka hemåt Motala och det ska bli så skönt !

Godnatt,



Kommentarer


Kommentera inlägget här: