first day of my life

Nöjd.

Kategori: livet

image383Idag använder jag ordet nöjd, för idag saknar jag mina 3 vänner från Halmstad. Dem där tre solstrålarna som gör hela min studietid till ett nöje :). God jul älsklingar.

Och GOD JUL alla andra, mina vänner och min familj och alla som känner sig träffade. Jag önskar och hoppas att ni har en fantastisk julafton. Det har jag haft än så länge. Vi har tillbringat ett dygn nere i småland hos min moster, mina 4 kusiner och respektive, och mina 7 underbara kusinbarn, alla tjejer :). Igår åt vi julbord allihopa, hur gott som helst, och sen spelade vi kort och mös. Idag har vi ätit lutfisk, suttit i bilen hem, varit hos Landola & Cess i stallet och önskat dem en god jul, och nu sitter jag här, i väntan på grisgrynsgröt och paketsöppnande. Känns som en väldigt harmonisk jul, mamma, pappa & mormor sitter bakom mig och spelar kortspel, och sotan ligger i knät.

De enda som saknar är Tompa & Taggtråd ♥. Min tompa, den som känner mig bäst och den som nog älskar mig mest i hela världen :). Och som jag älskar honom, ibland blir jag inte klok på alla känslor som flyger runt i kroppen, fortfarande, efter 1½ år, det är så mysigt att kunna få vara med den personen man helst av allt i världen vill vara med. Kom snart tompa!

Nu ska jag mysa i vår stuga och bara njuta av att det är JUL.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: