first day of my life

minnen

Kategori: livet

Igår natt när jag och tompa kom hem efter kåren la vi oss i sängen och rätt som det är kommer en massa bilder av Oskar♥ upp i huvudet på mig. Älskade fina Oskar som dog alldeles för tidigt, och alldeles för snabbt ifrån oss. Oskar som aldrig gjorde en fluga ont, som var för korkad för att fånga möss eller fåglar, som lät oss slänga runt med honom bäst vi ville och som i sina bästa dagar vägde 10 kg och var den mest underbara och snälla katt jag mött. Aldrig någonsin har något djur fått mig att älska så mycket som han gjorde. Han var helt fantastisk och jag saknar honom så mycket. Har inte tänkt på honom på ett tag nu, kanske för att jag inte varit hemma på länge, så när jag tänkte på honom igår kom tårarna, och dem rann länge. Men det gör ingenting för då ser han uppe i himlen att jag tänker på honom och att jag saknar honom, det gör vi allihopa.


Hoppas du mår bra Oskar, god lucia till dig. Hade du levt hade du nog haft glitter i ditt halsband idag och du hade älskar uppmärksamheten. Ta hand om mig, vi ses snart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: