first day of my life

härlig helg.

Kategori: livet

Igår var toppenskoj hemma hos stefan o rebecka. Vi lärde våra halmstadvänner att spela maffia och sen körde vi det hela kvällen lång, blev en hel del diskussioner ju mer vinet flödade och jag tror faktiskt de där 7 liter vin försvann rätt snabbt. Hoppas på fler såna kvällar med underbara människor. Tack♥!

Idag har jag köpt julklapp till mamma & pappa (egentligen till hela familjen), tompas present är skickad hem till mamma, men när hon öppnade det var det fel så det måste jag fixa på måndag, ringa och skälla på dem. Sen har jag köpt present till martina oxå, så nu känner jag mig rätt så klar, och inte så hemskt fattig heller, blev lagom dyrt.

image380Tompa & jag har myst ikväll, först lagade vi potatisgratäng med lax, karljohansås och broccoli, och sen har vi varit på bio, "solstorm", kom precis hem därifrån. Riktigt bra film faktiskt, man tänkte inte ens på att det gick nästan 2 timmar och sen var filmen slut. Isabella scorupco är ju helt fantastiskt vacker.

Nu ligger jag i sängen och tompa i soffan och tittar på var sin film, höjden av samboskapet. Men det gör ingenting, vi umgås ju så mycket annars så lite ensamtid behövs emellanåt. Imorgon ska jag hjälpa tompa med att sätta färg på den hemsida han håller på att göra och eftersom han är färgblind behöver han min hjälp, och det är klart man ställer upp =P. Sen ska jag se på idoler-finalisterna på stora torg tror jag, om jag orkar och hinner. Hela Halmstad lär väl vara där.

nu är det godnatt,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: